Appartementen

1. Moet ik een afspraak maken voor de vertrekinventaris?
Neen. Vertrektijden zijn tussen 08.00 uur en 10.00 uur, zodra je aan de receptie hebt gemeld dat je klaar bent om te vertrekken.
2. Heeft u kinderbedjes of kinderstoelen?
Ja, op aanvraag.
3. Huurt u lakens of handdoeken?
Ja. De volgende opties zijn beschikbaar (verhuur):
  • lakens (12 € per bed);
  • handdoeken (12 € per persoon);
  • huishoudlinnen (theedoeken, handdoeken) aan € 8 per set;
  • tafellinnen (tafelkleed en servetten) € 12 per set.
4. Zijn er kussens en dekens aanwezig?
Ja
5. Waar vind ik de inventaris van mijn accommodatie?
De inventaris is toegankelijk door te klikken op een gelijknamige knop op de pagina van elke accommodatie. Op verzoek kan het u ook per e-mail worden toegestuurd.
6. Waar kan ik mijn voertuig parkeren? Is het mogelijk om met twee auto's te komen?
  • Ondergrondse parkeergelegenheid is beschikbaar (één plaats per appartement, maximale hoogte: 1.90m).
  • Indien nodig en op aanvraag wordt u kosteloos een extra parkeerplaats ter beschikking gesteld in de parkeergarage naast de woning.
7. Kan ik mijn appartement precies kiezen?
U kunt uw voorkeuren aangeven bij het maken van uw reservering. Indien mogelijk wijzen wij u het appartement toe dat het beste bij u past.
8. Worden baby's meegeteld in de accommodatiecapaciteit?
Ja, baby's worden meegeteld in de accommodatiecapaciteit, het maximale aantal personen in de appartementen mag niet worden overschreden.
9. Mag er gerookt worden in de appartementen?
De appartementen zijn rookvrij, hetzelfde geldt voor alle gemeenschappelijke ruimtes.
10. Is de camping toegankelijk voor mensen met beperkte mobiliteit?
Een appartement voor 6 personen, gelegen op de begane grond, heeft een aangepaste badkamer. Voor meer comfort, neem contact op met Camping La Presqu'île de Giens, die beschikt over geschikte faciliteiten en accommodatie.
11. Wat als ik na 20.00 uur arriveer?
Geen paniek als je een reservering hebt: neem contact op met de receptie zodat we u de procedure voor late aankomst kunnen geven. Telefoon: +33 (0)4 94 42 13 86 of e-mail: info@residence-lagabiniere.com.
12. Waar kan ik mijn fiets of mijn duikuitrusting stallen?
  • Elk appartement heeft zijn eigen privé-box achter de receptie, waar u uw spullen kunt opbergen (duikuitrusting, strandspelletjes, enz.) ;
  • In de ondergrondse parkeergarage is tevens een fietsenstalling aanwezig.
13. Huurt u plancha's?
Nee, plancha's zijn niet beschikbaar voor verhuur.
14. Zijn dieren toegestaan ​​in residentie La Gabinière?
Nee, zowel in de gemeenschappelijke ruimtes als in de appartementen.
15. Wat zijn de mogelijke aankomst- en vertrektijden van de appartementen?
Aankomst vanaf 16.00 uur, vertrek voor 10.00 uur. Behalve in bijzondere gevallen tijdens bepaalde periodes van het laagseizoen, na overleg met de receptie.  
16. Moet ik bij aankomst een borg betalen?
  • Bij aankomst wordt een borgsom van 120 € voor het schoonmaken gevraagd ; dit bedrag zal bij het vertrek worden gerestitueerd als de appartement perfect schoon wordt verlaten.
  • Bij aankomst wordt een extra-borgsom van 300 € gevraagd. Deze wordt geïnd bij geconstateerde schade.

Fiets – Fietspaden

1. Heeft de stad fietspaden?
Informatie over de fietspaden van de agglomeratie Toulon Provence Méditerranée: https://metropoletpm.fr/service/article/plan-velo.
2. Is het mogelijk om met de fiets naar het strand te gaan?
Neen. Het kustpad is alleen voor voetgangers.
3. Verhuurt u fietsen?
Neen. Verhuur mogelijk bij onze partner Locabike (https://www.loca-bikes.com).

Porquerolles – Port Cros – Le Levant (De "Gouden eilanden")

1. Mag ik mijn fiets meenemen naar de eilanden? Zijn er geschikte routes?
Ja, alleen op Porquerolles, tegen een meerprijs van ongeveer € 17 per fiets. Verhuur mogelijk ter plaatse, in het dorp.
2. Zijn er tickets te koop bij de receptie?
Neen. Bezoek de TLV-website: https://www.tlv-tvm.com/en/.
3. Hoe vaak rijden de zeeshuttles naar Porquerolles?
In het hoogseizoen ongeveer elke 30 minuten. Bezoek de TLV-website: https://www.tlv-tvm.com/en/.
4. Hoe lang duurt de overtocht naar de Golden Islands?
  • 20 minuten voor Porquerolles (vertrek vanaf de Tour Fondue);
  • Ongeveer 1 uur voor Port-Cros (vertrek vanuit de haven van Hyères);
  • Ongeveer 1u30 voor het Ile du Levant (vertrek vanuit de haven van Hyères).

Receptie - Boekingsvoorwaarden - Algemene informatie

1. Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Wij accepteren betalingen per creditcard, overschrijving of contant.
2. Is de residentie het hele jaar open?
Neen. Residentie La Gabinière is geopend van eind maart tot begin januari.
3. Wat zijn de openingstijden van de receptie?
  • Maandag, dinsdag, woensdag van 8.30 uur tot 13.30 uur;
  • Vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur en van 16.00 tot 19.00 uur;
  • Zaterdag van 14.00 uur tot 19.00 uur;
  • Zondag van 08.00 uur tot 20.00 uur;
  • Wekelijkse sluiting op donderdag;
  • Variabele uren afhankelijk van het seizoen.
4. Is het mogelijk om met een trailer of met een boot te komen?
Nee
5. Waar kan ik mijn voertuig parkeren? Is het mogelijk om met twee auto's te komen?
  • Ondergrondse parkeergelegenheid is beschikbaar (één plaats per appartement, maximale hoogte: 1.90m).
  • Indien nodig en op aanvraag wordt u kosteloos een extra parkeerplaats ter beschikking gesteld in de parkeergarage naast de woning.
6. Mijn kind is minderjarig en wil met zijn vrienden op La Gabinière verblijven. Is dit mogelijk?
Nee. In overeenstemming met het huishoudelijk reglement moeten minderjarigen gedurende hun hele verblijf worden vergezeld door een ouder of wettelijke voogd.
7. Zijn bezoekers toegestaan?
  • Ja overdag, zonder supplement.
  • Indien uw gasten willen overnachten (mits de accommodatiecapaciteit van uw appartement dit toelaat), is toeristenbelasting van toepassing.
  • Informeer in ieder geval bij de receptie.
8. Is de camping toegankelijk voor mensen met beperkte mobiliteit?
Een appartement voor 6 personen, gelegen op de begane grond, heeft een aangepaste badkamer. Voor meer comfort, neem contact op met Camping La Presqu'île de Giens, die beschikt over geschikte faciliteiten en accommodatie.
9. Wat als ik na 20.00 uur arriveer?
Geen paniek als je een reservering hebt: neem contact op met de receptie zodat we u de procedure voor late aankomst kunnen geven. Telefoon: +33 (0)4 94 42 13 86 of e-mail: info@residence-lagabiniere.com.
10. Is het mogelijk om op elk moment toegang te krijgen tot de ondergrondse parkeergarage?
Ja. Bij aankomst ontvangt u een afstandsbediening. Uiteraard rekenen we na 23.00 uur op uw discretie!
11. Heeft de residentie gedeelde sanitaire voorzieningen?
Er is een speciale ruimte beschikbaar waar u kunt douchen op de terugweg van het strand of wanneer u uit het zwemmen komt.
12. Waar kan ik mijn fiets of mijn duikuitrusting stallen?
  • Elk appartement heeft zijn eigen privé-box achter de receptie, waar u uw spullen kunt opbergen (duikuitrusting, strandspelletjes, enz.) ;
  • In de ondergrondse parkeergarage is tevens een fietsenstalling aanwezig.
13. Wat is het openbaar vervoer rondom de residentie?
Buslijn 67 rijdt tussen Hyères (stadscentrum en SNCF-treinstation) en La Tour Fondue, eindpunt 100 m van de receptie.
14. Waar zijn de supermarkten?
U vindt in een straal van 10 km hypermarkten en supermarkten: Casino, Chronodrive, Géant Casino (+ rijden), Leclerc, Grand Frais, Intermarché (+ drive), Carrefour Market, Lidl, etc.
15. Waar en wanneer kan ik naar mijn lokale markt ?
Elke dag vindt er een markt plaats in de omgeving (dinstag in Giens, zondag in de haven van Hyères, enz.).
16. Dekt het wifi-netwerk de hele woning? Wat is de prijs?
Ja, en het is inbegrepen in de huurprijs, voor alle gasten van het appartement (ticket wordt bij aankomst verstrekt).
17. Heeft u een wasserette?
Ja. Het is elke dag open van 9.00 tot 21.00 uur. Prijzen (waspoeder inbegrepen):
  • € 6 voor 6 kg;
  • € 2 voor de droger.
18. Zijn dieren toegestaan ​​in residentie La Gabinière?
Nee, zowel in de gemeenschappelijke ruimtes als in de appartementen.
19. Wanneer moet ik de borg en het saldo voor mijn verblijf betalen?
  • Aanbetaling: bij boeking ;
  • Saldo: 30 dagen voor aankomst.
20. Hoe kan ik mijn tegoed gebruiken?
Door bij de verwerking van uw dossier uw door onze diensten meegestuurde klantnummer te vermelden.
21. Ben ik verplicht een annuleringsverzekering af te sluiten? Wat dekt uw camping als ik er geen abonnement op heb?
Nee, dat is een optie. Raadpleeg de downloadbare documenten op de pagina https://appartementen-verhuur-gabiniere.nl/informatie/
22. Is het mogelijk om mijn reservering te annuleren of mijn verblijf uit te stellen? Wat zijn uw algemene voorwaarden?
  • De reserveringsvoorwaarden kunnen worden gedownload en bij het reserveringscontract worden gevoegd, bij ondertekening daarvan worden ze geacht te zijn aanvaard.
  • Als onderdeel van een internetreservering (wat gelijk staat aan een contract), moeten ze worden gecontroleerd voordat ze naar de betalingsstap gaan.
23. Wat zijn de mogelijke aankomst- en vertrektijden van de appartementen?
Aankomst vanaf 16.00 uur, vertrek voor 10.00 uur. Behalve in bijzondere gevallen tijdens bepaalde periodes van het laagseizoen, na overleg met de receptie.  

Restaurant / Eten

1. Heeft de residentie een kruidenierswinkel?
Nee, maar de O'Pelican-supermarkt, gelegen op Camping La Tour Fondue, die grenst aan de residentie, verwelkomt u van eind maart tot begin november, 7 dagen per week Brood, gebak, algemene voeding.
2. Heeft de residentie een restaurant?
Nee, maar het Restaurant O'Pelican, gelegen op Camping La Tour Fondue, dat grenst aan de residentie, verwelkomt u van eind maart tot begin november, 7 dagen per week Gevarieerd menu, pizza's om mee te nemen. Mogelijkheid van halfpension of volpension voor groepen, op aanvraag. Telefoon: +33 (0)4.94.35.14.81 / E-mail adres: restaurant.opelican@orange.fr. Veel restaurants bevinden zich binnen een straal van 2 km.